کوسن
نوشته شده توسط : دکوری فروشی

کوسن هارمونی یکی از آن گرم و نرم ها و البته ارزان های روزگار!

 

 

اگر مدت ها در پیِ نوعی کوسن برای استفاده در چندین مکان و موقعیت بوده اید حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید!

کوسن هارمونی یکی از بهترین کوسن هایی ست که می توانید برای استفاده در هر مکانی روی آن حساب کنید. این کوسنها در ابعادی مختلف تولید می شوند اما ابعاد نرمال و استاندارد آنها برای تولید و عرضه در بازار و فروشگاه های مختلف 35 در 35 است که اندازۀ معقول و مناسبی ست.

کوسن هارمونی را می توان روی مبل های منزل استفاده کرد و چون داخلش را از الیاف مصنوعی و سبک پر کرده اند به شدت راحت و نرم و لطیف است. این کوسنها انسان را به یاد متکاها و بالش های قدیمی و گرم و نرم از پر می اندازند که البته هم اکنون هم در بازار موجود است اما قیمت بالاتری دارند.

اگر خواستید می توانید کوسن هارمونی را در ماشین هم استفاده نمایید زیرا جمع و جور بوده و طرح آن به گونه ای است که فقط مختص استفاده بر روی مبل ها و یا تخت های منزل نیست، می توان آن را در هر فضا و مکانی استفاده کرد.

جنس پارچۀ آن از تترون است که همین امر مقاومت آن و همچنین راحتی و نرم بودنش را بیشتر نشان می دهد. معمولاً هم در رنگ های روشن و تک رنگ تولید می شود تا در شاد کردن و روحیه بخشیدن، مؤثرتر باشد.

کوسن هارمونی را می توان در بسته ها و پکیج های بسیار زیبا و تر و تمیزِ 4 عددی از فروشگاه های مختلف سطح شهر خریداری و در هر مکانی از آن استفاده کرد. آنها را می توان حتی در زمان خوابیدن و برای آنهایی که از درد کمر رنج می برند و می بایستی طبق دستور پزشک چیزی زیر پا، یا کمر خود قرار دهند استفاده کرد  و یا اینکه در مواقعی که به طرفین می خوابند باید یک بالشتک را بین پاهای خود قرار دهند بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت کوسن هارمونی نیز بسیار مناسب و کاملاً مقرون به صرفه و اقتصادی است، تولیدکننده فکر اینجا را هم کرده است. شما می توانید این کوسن های بسیار گرم و نرم و راحت و خوشرنگ را در بسته های 4 عددی با قیمتی بین 25000 تا 35000 تومان خریداری نمایید که حتماً پس از خرید، از تهیه کردن آن واقعاً احساس خوبی خواهید داشت.

 

تولیدکنندگان کوسن هارمونی در زمان تولید آن، به مواردی مانند؛

-         ابعاد مناسب و استاندارد کوسن برای استفاده در هر مکانی

-         نوع پارچۀ استفاده شده در آن برای ماندگاری و مقاومت بالا

-         الیاف استفاده شده در کوسن هارمونی برای نرمی و لطافت بیشتر

-         استفاده نکردن از برخی پاچه های حساسیت زا برای افراد حساس

-         استفاده نکردن از الیاف مشکل آفرین و حساسیت زا در پر کردن کوسن

-         و نهایتاً قیمت مناسب و رقابتی

و بسیاری موارد دیگر به شدت دقت کرده اند تا به مناسب ترین نتیجۀ ممکن دست یابند. با خرید این نوع کوسن می توانید نیازِ واقعی خود به کوسنها را چه در منزل، چه در خودرو و چه در مسافرت های کوتاه و بلند به خوبی پاسخ دهید.

کوسن هارمونی را فراموش نکنید!

 

فروشگاه اینترنتی دکوری فروشی

نویسنده: طیب عالی





:: برچسب‌ها: کوسن ,
:: بازدید از این مطلب : 6810
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: